joi, 14 iulie 2016

43

Astazi - iti scriu din nou. Pentru ca, astazi e ziua ta. Si pentru ca vreau sa asez pe hartie, intr-o oarecare ordine, gandurile ce duc spre tine, gandurile despre noi, dar pe care nu reusesc sa ti le spun. Ori nu ma pricep sa o fac. Nici nu am incercat. Poate pentru ca imi spun ca le stii. Si cred ca le stii. Dar...sunt ganduri ce trebuie spuse. Si auzite.
E ciudat cum ne-am obisnuit sa celebram trecerea vietii peste noi. Ne bucuram ca...imbatranim. An dupa an, sarbatorim ...timpul tot mai putin ce ne ramane, cel care nu a devenit inca "prea tarziu"... Sau...am putea spune ca sarbatorim, de fapt, anul petrecut alaturi de cei dragi. Toate momentele frumoase, fiecare lucru marunt ce ne-a adus, chiar si numai pentru o clipa, fericirea. Sarbatorim ceea ce ne-a facut sa ne simtim vii, sarbatorim viata, nu trecerea ei!
Astazi e ziua ta. Imi doresc sa stii cat de important esti pentru mine. Si sa intelegi ca, desi nu suntem acolo unde ne-am dorit ori am crezut ca vom ajunge atunci cand, copii fiind, am ales drumul acesta, in doi, suntem impreuna.
Ma faci sa rad. M-ai facut si sa plang. Si...nu doar de fericire. Te admir si te ador si cred in tine si ma mandresc cu tine. As vrea sa te vezi prin ochii mei, pentru o clipa doar, si sa incepi - nu e deloc tarziu - sa ai incredere in tine!
Si cred ca asta este urarea mea, astazi, de ziua ta: sa ai incredere in tine! Asa vei intelege de ce...am nevoie de tine ca sa pot respira!

La multi ani, iubire!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu